Vi kan väl leka Doktor du och jag?

Varför blir det alltid så att man snackar skånska på fyllan? Eller är det bara jag?
Peace&Love festivalen ägde i stort sätt och jag sammanfattar det hela med att säga: klotter över hela kroppen (och då menar jag verkligen hela kroppen) visat brösten, moonat, sampissat med snubbar från Avesta. Ja, allt du kan tänka dig. Bilen upp var nice, och jag öppnade min första öl i Örebro. mhhh! Sedan gick det bara uppför.. :)

Hemkommen med tusen blåmärken över hela mig, usch! Halsen bränner också, och jag låter som en hes-fan! Vi kan väl leka Doktor du och jag?

  • Arvikafestivalen nästa!

TIPS!
Det står nån vid min sida, ja, jag vet inte vem. och jag tänker ja-men du e väl okej. bara bara bara du vill följa med mig hem!
http://www.myspace.com/fridafromsoundclick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0