Vem är med mig?

image19Jag vill tillbaka till festival-livet. Gegga, regn, snodda solstolar.
Ah, Jag vill praktiskt taget ha sommarlov hela livet. Jag vill inte ha en massa ansvar. Jag vill dock ha ett jobb, hör det ihop? Jag har vädjat till alla där ute, att fixa mig ett jobb! men nä, nä, inte fan händer det något. Måste man göra allt själv eller? haha. Nej, jag ska snart fixa ett jobb, alldeles själv. Ni skall få se!

Men anyhow. jag har kommit på en plan. Om man skaffar ett jobb, och jobbar, verkligen überjoooobbar i flera månader. sedan använder man alla pengar till en utförlig resa, som ligger på några månader, minst 3.
Och utforskar häftiga platser. kanske skaffar sig ett litet jobb.
Sedan kan man komma tillbaka till incest göteborg som en ny människa, med en, eller ja flera nya erfarenheter. är inte det en bra plan? vem fan är med mig?? ;)

Jaja, Godnatt! Tiden står ju förfan still!

Kommentarer
Postat av: staff

Ja e på... fatta ball vi kan ha det i prag eller? ;)

2007-07-26 @ 02:53:46
Postat av: Sabrina

Jag är med dig, 4 ever!
Love you!

2007-07-27 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0