Slutklämmen.

Jag vet inte om ni är det, men jag är iaf väldigt besatt av kärlekspar för tillfället.
Jag hade en period nyss när jag såg ett kärlekspar och blev förbannad, men nu blir jag inte förbannad längre. Framsteg jag vet! :) Och jag vet inte om ni märkt att aalla kärlekspar dör ut just nu :(
image16

Alltså, man skall inte säga att man är trött på att vara singel, för det är faktiskt oerhört skönt att inte behöva tänka på någon annan. Samtidigt kan det vara jättefint att ha någon, men man skall inte satsa sitt liv på att tro att man blir överlyckligare med någon annan för tillfället. Vi kan ta som exempel, mig och min förra pojkvän.
Ah det kanske låter skit töntigt men jag trodde verkligen att detta skulle hålla, kanske inte livet ut (vem vet sånt i förväg)? men länge! Detta är ingenting som jag brukar tro med pojkvänner, jag brukar vara den veliga och underliga typen med konstiga tankar. Men jag var verkligen övertygad om detta. Och så förälskad som jag var i honom har jag aldrig varit, någonsin i någon annan. Åtminstone vad jag trodde, men jag tror att det är sant också. Därför bröt det mig på mitten när det tog slut. (Inte så att jag gick runt och var i två delar (; ) Men jag fick verkligen låtsas vara glad en lång jävla tid, och jag är väldigt bra på att låtsas mina vänner.
Och visst. det var skitjobbigt ett tag men nu har jag nästan kommit över det. Och det gick förvånansvärt snabbt också. Detta kan jag säga, att det har nästan gjort mig till den lyckligaste bruden i världen. Efteråt har man ju såklart insett att det skulle aldrig funka i den långa längden och hur naiv är jag egentligen? ärligt talat!

Och det jag har lärt mig är att man såklart skall ta varje chans man får, på ett förhållande alltså. Man kan ta allt lite som en lärdom inför det slutgiltiga förhållandet. Duvet, man lär sig hur människor fungerar, vad vissa är kapabla till. sen finns det ju människor som är kapabla till mer än andra dvs. att vara otrogna,ljuga,vara fegajävlasvin etc. Men samtidigt hur många har inte varit otroga, ljugit och varit ett fegt jävla svin etc?
Jag själv är ju ett kapitel. Men detta är ju sånt som man får lära sig på vägen. Så vafan, egentligen var detta blogg inlägget helt onödigt, för jag kom inte fram till något?... eller jo vafan, slutklämmen ;)

ÄLSKA LIVET!

Kommentarer
Postat av: Habibti

Du är gryym!

2007-07-25 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0