Partypeople.

image8Här sitter jag och sjunger för mig själv, lite smått uttråkad om jag skall vara ärlig, saknar sabrina, my babe, GOOOD!.. Jag vill att hon skall med till sticky ikväll, men icke. hon skall på familjesemester i dalarna. dalarna sucks, är det så svårt att förstå?

Nu kanske ni tycker att jag låter som värsta pessimisten här, och det är precis vad jag är. Men det får man lov att vara ibland. Vill att tiden skall gå snabbare. För om en snabbare tid så blir det öl hos palle med pygge & johan. And thats what i call life! Partypeople, det är precis vad vi är. Hmpf, stickyonsdag alltså, (long time no see, typ), och då ska jag träffa vänner jag inte träffat på en lång tid. teddan, palle, nils, johan etc.. ao. känns härligt.
oj, nu pep min mobil till, optimerad laddning!

..Anyhow, Seven AM och the Berndt spelar på sticky idag. Skall bli kul att se med en gnutta ironi. men men, häng på allihopa, häng på!
samtidigt så frågar jag mig själv, vafan ska jag där och göra? DANSA DANSA DANSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0