Istället för radioalarm, mamma.

Vaknade av att mamma stormar in i mitt rum och viskar: Är du vaken??
Precis som om jag inte vaknade när du stormade in som en jäkla säl med ben tänkte jag, nästan högt! Men jag vred lite på mig och svarade snällt, ja mamma, nuu är jag det. Tur som tusan var la det, hon hade köpt en klänning till mig. Detta var en bra morgon, hon hade vart ochköpt presenter till min lillebror som fyller 18 om 4 hela dagar. Han börjar bli stor nu :) kan inte ge någon vidare info om vad det är, då han är en snokare av första klass..!

Just nu så pratar mamma i telefon, ett mystiskt samtal? Hon ställde sig i min dörröppning, kollade mot mig och sa Ja, hon är hemma... med ett fånigt smile också?!?! nu snackar hon middagsplaner i stan också, JAG ÄR NYFIKEN!

Nyfiken som jag är så tog jag snabbt reda på vad det var, och äh, det var väl inget mystiskt. Hon har planer på middag med sin vän Lotta. Dom skall till rockbaren. Inte ens JAG har några planer för kvällen, det är faktiskt fredag. Och jag skall försöka styra upp något. ...Dumma mamma!
Nu ska jag prova min nya klänning! haha.. okej hon är inte så dum endå. Bättre än ett radioalarm!

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0