Hej och välkommen till i sjukstugan.

Så hur står det nu till? Hosta och halsont och får gå på pencilin i 9 dagar, och då får jag inte ens sola! Men men. Arvikafestivalen var såklart askul, skönt folk (stenberg, sabrina, thomas & david) till resten, eller ah ni som känner er träffade vill jag bara säga: hur fan tänker ni när ni färgar håret, grönrosalilablåsvart och sätter i massa konstiga gummigrejer som sticker ut åt alla håll, vitsminkad i ansiktet och svartsminkad runt ögonen, konstiga tyllklänningar och lack grejjer? Visst vill man väl skaffa en ?egen? stil. Men!!! vill man verkligen ligga i facket: oh my god! skabbig och läskig. Och ÄR syftet med att se ut sådär, att sticka ut och tillföra världen lite färg? (kan iaf inte kimage7omma på nått annat syfte) så se inte så jävla deprimerade och världshatande ut! (förlåt för att jag har så negativ inställning, alla människor är vackra på sitt sätt) Hahahaha!

Geggigt som gatan var det! men vem bryr sig? :) jag fick iaf se bra band. Bloc party = mysvarning, och inflames var oanat bra, såg dock bara slutet, häftigt somfan. Slagsmålsklubben skall vi inte tala om, fuck yeah! Sedan har jag också fått ett nytt favorit band, The magic numbers! Fyyy vad de är bra. Kolla in för guds skull: http://myspace.com/themagicnumbers

Det känns ungefär som om jag rökt upp två paket cigg under en timme. Fyy för att ha ont i halsen alltså. Tur att det inte bar halsfluss eller körtelfeber iaf. Jag är också ringrostig och trött efter en shoppingrunda i stan, by my self. ( är väl den enda motionen jag får, tss) Rätt soft var det om jag får säga det själv. Skulle iofs hellre ha haft Sabrina my love med mig, men jag trodde att hon var i dalarna när hon i självaste verket åker på onsdag. Bra koll man kan ha då! Hahaha.

Träffade en skåning som jag spenderade min busstur med, han var här i Göteborg för att spela på Gothia cup. De där skåningarna är sjukt pratglada, om man jämför med oss Göteborgare som inte ens vågar sitta bredvid varandra på bussen. Fyskam! Men nu måste jag springa, mamma gapar (älska mamma!)

By the way, mitt nya liv, och min nya frisyr funkar hittills JÄVLIGT bra.
Och ha det vackert! kärlek till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0