Ge mig en drink förfan, eller förresten. Ge mig en Milkshake!

Jag tror verkligen på att allt som händer har en funktion i våran lilla resa - livet. Att alla händelser har sina biverkningar eller tvärtom. Om jag nu tror detta, varför gör jag saker jag vet säkert har sin biverkan.image3 Jag kan ju välja att bara göra det bättre, men hur fan lever man då? Hur fan lever jag nu? Jag super för mycket, jag är alldeles för passionerad i de saker jag gör, jag är alldeles för naiv och jag tänker efter att jag gjort saker när jag borde ha tänkt mig för innan. Just det, jag är nästan så energisk att det blir pinsamt också. Du! Jag klagar för mycket som du kanske märker.

Jag fattar inte varför vi klagar när vi kan leva livet säger du. Och jag tänker att; Det är lite sanning i det du säger men varför klagar du själv när dina åsikter är tvärtom? Kanske tycker du mer än vad du kan utföra. Det är en stor skillnad där emellan.

 

Du vill att folk skall sluta klaga men samtidigt tycka och tänka för sig själva ju. Hur skall man kunna tycka och tänka om man inte kan pussla ihop det dåliga med det bra, och följa den röda tråden för att på något sätt leva eller iaf försöka att leva lodrätt istället för vågrätt. Vet du vad? Jag vill ha en drink, jag vill supa mig berusad & kissnödig. Jag vill tänka: ge mig en kyss eller mer, och innan jag vet ordet av vakna upp och tänka ..Eh, och vad hette du nu igen? Jag vill kunna klaga över dina handlingar, mina handlingar, över bakfyllan som kom lite för sent.

Detta fyller ingen funktion för mig! Men jag kan välja, och det är att leva livet, Och förresten är mina bröst för små. Vad säger du nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0