tjihoppp.

att må illa det första man gör på morgonen. det borde jag snart skriva en dikt om.
att må illa när man går på stan, det borde jag snart skriva en dikt om.
att må illa på kvällen, det borde jag skriva en dikt om..
att vara mig. är vad denna dikten borde handla om.

haha, jag ser helt nyvaken ut. mitt hår är helt rufsigt och luggen står åt alla håll, jag gillar den nyvakna looken.
jag skall strax till stan och kolla läget.
kul. jättekul. :)

sedan blir det chalmers-jul fest. jippi, jag är inte så exalterad som jag borde.
men det blir säkert röjj. bore man typ ha en julmössa på sig då eller?

Kommentarer
Postat av: Sabro

tomteluvaa1 :D

2007-12-08 @ 13:47:08
Postat av: Andreas

Naw!
Tack, fast du skulle skrivit som menkanskesen

Ler gayigt

2007-12-08 @ 16:25:49
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Andreas

Haha, jo, men ändå.
Ge mig en 5a inne på youtubelänken också förresten!
Jag måste ju gå om alla andra töntar som lirar det där solot!!
Dom suger jämfört med mig.
I am the allmighty swedish guitar god!
Ler gayigt

2007-12-08 @ 16:39:33
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0