The year of 2007.

Året börjar lida mot sitt slut. och det ska bli jävligt skönt. för detta har varit ett av det absolut jobbigaste och ett av de absolut bästa året i mitt liv. jag orkar inte summera det dåliga. men det bästa är att man fått flera goda vänner som jag hoppas stannar kvar. man har tagit stundenten, som man helst vill göra om. festivaler och åter festivaler, det är det som är bra. man fick vara superlycklig i ett bra tag. och man har festat på tok för mycket, som gjort att man hamnat där man egentligen inte skulle. eller skulle man det? nu kan ju detta va bra och dåligt men jag ser det som bra till viss mån, haha. jag tror nog att jag druckit upp till 3 dagar i veckan sedan i maj, pattern? hm.

jag skall göra det bästa för att nästa år inte att skita sig totalt. thats a fact. och nu skall jag visa lite bilder som summerar mitt år utan innebördes ordning egentligen, eftersom jag inte orkar skriva så mycket mer än att mitt nya år börjar med en middag och slutar? det är vagt, så vagt. ha det jätte bra. och gott nytt år ALLA!
image128image129
The sounds på mitt rum, jag palle olof, sabrina tar bilden :) och sen till trion sabrina palle och jag.
image130image131
Vi började hänga med johan ett tag, och jag var tillsammans med olof.
image132
Jag hade maskerad på min födelsedag, pippi amanda långstrump och ted sebastian gärdestad :D
image134
Ett tag så hängde vi nästan hela gänget tillsammans, det varade la ett tag..
image135
Emilia, jag och hanna på scen. då vi hade vår välgörenhetskonsert "fight for fistula"
image136
Och studenten skall man ju ta någon gång, och det har jag gjort. hurra!
image138
och hela gänget åkte till peace&love festivalen och röjde!
image139image137
Lite stickyposing på toaletten, och en bild från när jag palle och calle var i lysekil. :)
image140image141
Jag och min bästa vän hade en blogg som var poppis, därför tog vi lite kort. och ännu en stickybild på viktor o sune, jag vill tillägga att det har varit mycket stickyfingers under året 2007. haha.
image142
en stor dag, jag blev vän med en "fiende" arna. tur var la det. för hon är bra.
image143
Kanske en av de dagarna på sticky som thomas "testar sina gränser?"
image144image145
Jag hittade en bra vän på vägen. och ännu ett kärlekspar infann sig. men som alla andra så sket det sig tillslut. och det gjorde det nästan med alla kärlekspar i vår umgängeskrets, nästan på samma gång. knepigt var det.

nu orkar jag inte mer :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är allt en liten bildtjyv du!!!

2007-12-31 @ 15:34:43
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Arna

älskhata 2oo7. that's the thing! gott nytt år, godis!

2007-12-31 @ 16:16:36
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Nodody

Kärlek till dig.

2008-01-01 @ 02:26:53
Postat av: nodody = nobody

Jag tror fan jag är helt såld på dig, helt och hållet, 110%.

2008-01-01 @ 02:29:37
Postat av: cecilia

vem är du?

2008-01-01 @ 11:55:51
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Sabri

haha, gott nyytt år:D

2008-01-03 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0