The fast fowards.

image107som ni alla vet så är jag myspace besatt och jag letar alltid efter nya band som skall pricka in min smak för dagen. och idag har jag ett tips på ett band som jag hittade för nån timme sedan. och som faktiskt, enligt mitt tycke, var riktigt jävla bra. dom heter The fast forwards.
låttips; as long as we don't fake & the vicious sandstorm.

en glad nyhet, idag skall jag cecilia svensson baka lussekatter. oj vad skoj. kom och smaka om du vill.
nu är julen verkligen här. men det kände jag redan igår, när jag blev bjuden på glögg och russin, på chalmers julfest.
som för övrigt blev en jävligt dansant och hyyyvens afton.
skönt folk, men jag skippade tomteluvan.

dessvärre..

Kommentarer
Postat av: David

jävlar va likt the Strokes i alla fall ass long as we dont fake. Men dom va ganska bra

2007-12-09 @ 18:42:12
URL: http://www.metrobloggen.se/banan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0