owaow..

idag var jag och olof på glöggkväll med jobbet. haha, det var väll trevligt. vi var de första där trotsatt vi kom typ 3 min innan och det kändes la lite oskönt efter att vi nämnt frasen "fint folk kommer sent".
jag spillde julmust över bordet och, ja, det var som det skulle helt enkelt.

MEN, jag citerar från olofs blogg:
"Ska snart på glöggkväll. Med jobbet änna. Cissi har lovat att vi ska gå armkrok och kyssas framför chefen. (Jag hoppas Verkligen du håller vad du lovar nu grisen haahaha)"
innan vi gick in genom dörren så krokade jag fram armen sådär nivet. och detta var svaret "jag vågar inte"
hahahaha. :)

jao. imorgon skall jag jobba, sen skall jag definitivt till apoteket.

Kommentarer
Postat av: Olof

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2007-12-12 @ 11:52:49
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0