luciadags.

image112dagen till ära så tänkte jag ha lite lussefika strax. eftersom att man inte har en skola att gå och lussa i längre. jag, mamma och lillebror har bakat lussebullar. och pepparkakorna är från ica.
oj vad kul det skall bli.
strax skall jag alltså äta upp min lussebulle som är format till ett C som i Cecilia. så, så lyxigt är det.
och så tänkte jag skriva vad jag önskar mig i julklapp, eftersom att det börjar närma sig.
here we go.

massa pengar kan riktigt höra mamma säga, "det är för tråkigt, på jul ska man önska sig något kul"
presentkort på följande ställen: H&M, CD-SPEC, kicks och, öh kommer inte på något mer?
en fet digitalkamera. alltså inte en stor, utan en riktigt jävla bra.
en spargris väl behövt
en kaffeautomat i brist på annat, haha
massa riktigt snygga tallrikar till mitt framtida hem som jag sett på indiska.
något symboliskt

fan vad tråkig man har blivit då. haha. det var bättre förr. kärlek till er. och glad lucia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0