lite hum och lite att inte vara den man tror.

detta tangentbordet är tillochmed värre än der gamla. det andra klibbade fast mellanslaget  så att image127meningarnablevliksomsåhär. men med detta så stavar man ju bara otroligt kasst iochmed att man måste ta i med all i sin kraft för att klara av att överhuvudtaget skriva ett enda ord. det betyder alltså att detta tar mig cirka två timmar att skriva. eller så går det inte alls eftersom att jag inte är direkt stark? men nä nu ljög jag. det gäller bara att få in den rätta tekniken. och jag är faktiskt rätt så stark.

jag har blivit kass på att uppdatera min blogg. och när jag gör det så handlar det bara om massa strunt. tex som att björn gustafsson är min stora kärlek. som om jag någonsin  kommer att träffa honom. så det jag skriver är alltså struntprat? jepp. fast det beror ju på hur man ser det. i mina drömmar så är det jag och björn. vi sitter på våran brygga ute på landet och drar sköna vitsar för varandra. fast det där lät ju rätt töntigt. vi sitter på våra motorcyklar istället. med läder outfits och silvriga hjälmar, med dödskallar på. det är jag och björn. det är vårt liv det.  vi skriker vitsar till varandra när vi åker på motorvägen.
nej, nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten. förlåt gud för att jag går ifrån magnus betnér till björn gustafsson. men jag förstod att det aldrig kommer att fungera mellan mig och magnus, han är alldeles för cynisk. och dessutom har man ju hört rykten om att han har en dotter med fittpiercing (or not), och fru! ingenting för mig något av det. nej.
 
nu skall jag fundera lite och kanske skriva en trudilutt.
kärlek.

Kommentarer
Postat av: jocke

"förlåt gud för att jag går ifrån magnus betnér till björn gustafsson. men jag förstod att det aldrig kommer att fungera mellan mig och magnus, han är alldeles för cynisk. och dessutom har man ju hört rykten om att han har en dotter med fittpiercing (or not), och fru! ingenting för mig något av det. nej."

hahahaha klockrent. du är schön.

2007-12-28 @ 15:38:25
Postat av: kalmiis

haha :p ha en bra kväll! ^^

2007-12-28 @ 22:32:23
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se
Postat av: paulina.

Gosig halsduk!

2007-12-28 @ 23:22:09
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Emilia

Magnus Betnér är singel ju?

2007-12-30 @ 00:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0