lier lier, pants on fire.

Det är sådär, att imorgon skall jag jobba på orange avdelning på soldatängens förskola/dagis. Och nu råkar det vara såhär att Sabrina, Madelene, och Lina skall också jobba där på samma dagis, men olika avdelningar, eller Lina skall vara på samma som mig, men endå. Vi fyra har alltså gått i samma grundskoleklass.
Då frågar jag mig detta: var det såhär det skulle gå för 9A? Jag och Sabrina som skulle bli rock stjärnor och de andra som också skulle bli något exklusivt och oförglömligt. Ett utdrag ur våra lärares berättelse om vår framtid som de framförde för oss på avslutnings balen i nian.

image123

Sabrina, jag är ledsen över att behöva säga detta, men jag tror att dom ljög :D

Kommentarer
Postat av: Sabrina

HAHAHAHAHA, feeettt som fan! :D Men vår tid är ännu inte kommen. Vore fan asd grymt att göra en låt typ Vasllhamra torg Rocken Roll oh sedan skicka den till Danie.. ahhaha

2007-12-18 @ 17:46:34
URL: http://sabrina.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0