kontiki: klubb nån annanstans

image104idag hade jag en dejt med mina tjejer som jag inte träffar så ofta, emilia och hanna. vi bestämde oss för att överraska våra gamla klasskompisar som idag hade sin klubb på kontiki. vi satt och softade i den mysiga kuddhörnan med bästa utsikt över bandet. idag entrade glädjepojkarna scenen med sin dansbandsmusik. vad skall man säga? jag gillar inte dansbandsmusik. men dom hade skön style så cred för det. och basistens moves skall man inte tala om. det fick bli endast en öl för min del, eftersom att jag börjar jobba klockan sju imorgon bitti. och här sitter jag än, i hopp om en bättre framtid.

tack för en trevlig kväll, jag älskar er. (schlänger in bild på oss, och en liten på de glädjande boysen)
image105

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ny videoblogg!!!
Ler gayigt.
Har inte klippt mig en ledsen att göra dig besviken, men på söndag ska jag nog klippas av morsan!!

2007-12-06 @ 16:39:04
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0