in a different time.

image110jag har precis kommit hem från en lång visit hos farmor. vi kan sitta och babbla i ett flertal timmar, idag var det om lite allvarligare grejer men i slutet blev det mest pajas av allt. farmor tappade ut en påse med värmeljus över hela golvet och vi låg på golvet av skratt, antagligen för att vi fått i oss för mycket socker då vi ätit en "krämbulle" och en "damsugare" var, + lite smågodis och en cocacola.

när jag kom hem så hade mamma gjort egna köttbullar, heaven! och nu sitter jag och lyssnar på när min 11 åriga lillebror samtalar med mamma i köket

"johanna gillar typ mig, hon skickar massa hjärtan och pussmunnar o allt på msn.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0