en dag på orange!

Idag så ramlade en pojke ner ifrån stolen när han pusslade och självklart började han storlipa.
Nu ska jag berätta om hur jag fick honom och sluta grina. jag sa:


1. Nämen halka du ner från stolen.
*grinar*
2. Var den hal??
*grinar fortfarande och får ur sig: jag ramla*
3. Ojojoj, det var nästan som att halka på isen när man åker skridskor va?
*grinar men nickar*
4. Vet du vad? vi får nästan sätta lim på stolen så att man sitter fast istället!
*grinar lite mindre men skakar på huvudet*
5. Nej, i och för sig. då får man ju lim på byxorna, och då blir inte mamma glad.
*slutar grina och nickar*
6. Och sen så kanske stolen fastnar på rumpan, och det vill man ju inte gå hem med.
*slutat grina helt och blir lite glad*
7. Och tänk när mamma ska tvätta byxorna, med en stol på. det får ju inte plats i tvättmaskinen. eller hur?
*säger nej och börjar skratta*

Frid och fröjd på avdelning orange.
THE END.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Fyfan, du är grym ju!
Naturbegåvning! Så, vill du börja plugga med mig på Göteborgs Universiyuethtdsa

2007-12-20 @ 20:48:03
Postat av: Johan

Shit, cissi the pedagog...

2007-12-21 @ 01:13:25
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Thomas

Haha :) Bra jobbat

2007-12-21 @ 09:13:55
URL: http://www.metrobloggen.se/musikern
Postat av: Jacob

your the man now dog.

2007-12-21 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0