delirium.

igår hade jag hemskt trevligt. jag var på delirium på kronhusgatan i göteborg. med, thomas, david, catrin, anton, sebbe, thomas v.l, alex, nils och sune och sedan kom palle en stund. de har över 2000 olika sorters öl från 70 olika länder. jag har alltid velat gå dit. det var svårt att välja, men jag valde ett öl som var från tyskland, tror jag och hette i love you. flaskan var sjukt skön, hahaha. ni kan få se bilder sen. och ett spanskt som hette cruzcampo. båda var goda. men det spanska var godast. fast, i love you hade solklart snyggast flaska. så tio poäng för det, haha!

så vad händer idag? i dont know.

Kommentarer
Postat av: Andreas

ASså, han blev vansinnig och svinga med armarna, han slog ju lillboegen.
Haha, han jaga runt honom typ.

2007-12-01 @ 17:12:35
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Andreas

Jag vill se bilder sötto!

2007-12-01 @ 19:03:32
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0