degadega

image114igår så blev det sticky då, as usual, det var riktigt kul endå. trodde jag inte. det var en okänd snubbe som tog mig på rumpan varje gång han gick förbi. han var rätt snygg så det var okej, men endå. sedan såg jag honom och tänkte en gång för alla ta honom på rumpan för att ge igen när han inte märkte det. och då gjorde jag det. och då sa han att han visste vem jag var, och att han vet vem mitt ex mikael är. fast dom känner alltså inte varandra. det han ville säga var typ, "jag fattar att ni har haft sex o så, för du är jävligt het" hahaha. vad svarar man då? jahopp!

nu har jag en degkväll, är lite sjuk. men käkar endå chips för fulla muggar.
love!

Kommentarer
Postat av: Ceogar

Man svarar! I know iam but what are yoooooooooooou!.
Du är vertikal.

2007-12-14 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0